Ga naar inhoud

Nieuwe mp3speler


Aanbevolen berichten

Mij werd gevraag om voor iemand een nieuwe mp3speler uit te zoeken. Budget is 140 euro, maar hiervoor moet dan ook de oplader voor aan het stopcontact bij zitten (bij accu-spelers zit die er meestal niet bij). Zelf kwam ik uit op een Zen V met 2 of 4 gb. Punt is, de goedkoopste stopcontactlader hiervoor kost 35 euro, en is dus een beetje afzetterij. Het lieftst met een béétje opslagruimte (2-4gb ofzo). Ik kom er zelf niet meer uit, speler moet wel in de winkel te kopen zijn (internet word niet vertrouwd door de bewuste vrager). alvast bedankt :)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb ook alle mp3-speler merken uitgeprobeerd. Ook de Zen van Creative. Maar vond ook de IAudio toch de beste. Klinkt lekker vol en veel instel mogelijkheden. Ok, het is ook wel een van de duurdere merken, maar voor 140 heb je toch wel een Iaudio u2 2gb + een Brando 230V-USB adapter. Je kan dan je accu-mp3speler toch via het lichtnet opladen. De speler kost 120 en de adapter een tientje. [url=http://mp3.mmport.nl/?doc=product&id=1165]Link[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...