Ga naar inhoud

... Naar tulpstekker


Aanbevolen berichten

[quote:501fee6018="sound"]kan je je hudige "bas" ook aansluiten op het stopcontact? of zitten er alleen maar twee klemmetjes op waar je twee snoertjes in kan steken?[/quote:501fee6018]Je hebt wel lef zeg, ik zie het al voor me: luidsprekersnoeren in de wcd. Vraag maar gewoon of er ook een netsnoer of een aansluiting voor een netsnoer op zit ...
Link naar reactie
[quote:41e6788502="sound"]gaaf, die heb ik sinds kort ook. je kan je huidige subwoofer er niet op aan sluiten omdat de subwoofer out op line niveau is, dus dat betekend, of een actieve subwoofer kopen of een apparte versterker er voor kopen/zelf knutselen[/quote:41e6788502] En hoeveel gaat zo'n nieuwe aparte versterker me dan kosten? Want dan kan ik misschien net zo goed een nieuwe actieve subwoofer kopen. Bevalt die versterker je trouwens? :)
Link naar reactie
Oke dan, dat wordt dus waarschijnlijk een 2de hands, want als ik zie wat die krengen kosten. :o Edit: is [url=http://auto-diversen.marktplaats.nl/accessoires-speakers-en-versterkers/74539802-actieve-subwoofer-raveland-verst-sub-in-kist.html?return=eJwlilEOwiAQBe%2FSpP1su0CNoSFGb4IVAwHLBlZbNd5dqn8zb56WIN9O9mOWIJisstFpsqMlQtl1PqKZ25tOnjBoTbmdQ%2Fe%2FtGjxsAYFzSUrijU%2FQs1PgQq8HG64bhvnYvcLz2JigD0MxfxSTE%2FkzMPUbGB9vp%2BXGK8mlRizK5U1qKAaP19UMjIQ&df=1&fta=eNpN0ttu2zAMBuB3EbBei6QokTTyLIW3ZIMxDwnqNElX9N2nQyTvUh9kkr%2FF2aJ9bibm3t%2FW19u8bm7aLKG5x3qAl%2BN2uJ4NpvVqf5fLtD4MiELM8GGBQYCn33ebf1yX0%2B30Df32%2Fv1%2BPv88vU3nbTF8uRyg1AvmLvOvk5uWXGszMrccc6PZyNvnYn6qE6SEEJSlX6sECTz4Qjgokg9aiHbCFLBQGATCUm9xJy%2BUhAvFJ0WJpLF2TINQc8ZC0inXQoBC2ikJiLZR%2FbA8hNRZAYaBSmqGw7yq1mmBdmORVq9HKP9CtU4CPQNRIqV2b4TgyKqtx0jBnB%2BnZoURg4N630x3Y4VaD3uOEDD3jdVGDgaOqX6LuBskafd6jsCk4ms27DkiSdRYcyAPC15bXhw5yrMmqpb%2BM%2F802Y0AmuluCJh7fG2m5v7Mj9eycXnJjnUl8kLP97KK3px7nm%2Fj%2FPUPLpe%2BKg%3D%3D]deze [/url] oke?
Link naar reactie
Dat valt toch wel mee? Het ligt vooral aan de eisen die je er aan stelt. Je hoeft niet meteen een Rel aka "Earthquake" te kopen maar bijvoorbeeld [url=http://www.bestekeus.nl/shop/product_info.php/products_id/226585]zoiets[/url] is al best leuk. Er zijn regelmatig subwoofers in de aanbieding. [Edit] O.. ik zie dat je iets anders in gedachten had. Het is om alleen te stampen? :roll: [/edit]
Link naar reactie
[quote:bc8db938fa="Eddy van Wuyckhuyse"]Dat valt toch wel mee? Het ligt vooral aan de eisen die je er aan stelt. Je hoeft niet meteen een Rel aka "Earthquake" te kopen maar bijvoorbeeld [url=http://www.bestekeus.nl/shop/product_info.php/products_id/226585]zoiets[/url] is al best leuk. Er zijn regelmatig subwoofers in de aanbieding. [Edit] O.. ik zie dat je iets anders in gedachten had. Het is om alleen te stampen? :roll: [/edit][/quote:bc8db938fa] Er moet wel goed geluid uitkomen natuurlijk. Is deze niet goed dan? :P
Link naar reactie
de versterker bevalt mij prima, ik gebruik hem vrijwel dagelijks, vrijwel alles zit er op wat je zoekt. als je er nog vragen over hebt stel ze dan gerust. wat de sub betreft, je zou m misschien niet eens nodig hebben, probeer het eerst eens zonder sub en als je twijfelt kan je er altijd nog 1 nemen, misschien zou je ook nog kunnen testen tussen sub en geen sub met je oude versterker en je oude sub
Link naar reactie
[quote:07a4369bc2="sound"]de versterker bevalt mij prima, ik gebruik hem vrijwel dagelijks, vrijwel alles zit er op wat je zoekt. als je er nog vragen over hebt stel ze dan gerust. wat de sub betreft, je zou m misschien niet eens nodig hebben, probeer het eerst eens zonder sub en als je twijfelt kan je er altijd nog 1 nemen, misschien zou je ook nog kunnen testen tussen sub en geen sub met je oude versterker en je oude sub[/quote:07a4369bc2] Wat mijn vader nog zei is dat ik mijn oude subwoofer er ook nog bij andere boxen tussen de clips bij zou kunnen doen. Ik wacht eerst maar eens tot ik mijn versterker heb. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...