Ga naar inhoud

Hoe doe je dit?


Aanbevolen berichten

Deskundigen: Ik heb destijds van een kennis 4 cd_r 's met film gekregen.( Swiebertje) Op de PC afspelen geen probeem. Ik wil deze 4, indien mogelijk, op dvd zetten zodat ik die op mijn dvd speler kan afspelen via de tv. De Dir. op de cd-r zijn: CD1 EXT MPEGAV-- hier zit de dat file AVSEQ1.dat die via mediaplayer/bero zo kan afspelen. SEGMENT VCD Vraag is nu met welk programma is dit om te zetten naar dvd en welke files moet ik dan nemen? Vic
Link naar reactie
gooi eerst alle [b:71e019a490]dat[/b:71e019a490] files naar je HD en download vervolgens [url=http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/tda20.html]tmpgenc dvd author[/url] start het programma en klik op add file voor de bestands type kies je voor [b:71e019a490]all files[/b:71e019a490] laadt de [b:71e019a490]dat[/b:71e019a490] file in en klik op OK klik daarna links op [b:71e019a490]add track[/b:71e019a490], daarna weer op [b:71e019a490]add file [/b:71e019a490]enzz.. als ze alle 4 ingeladen zijn ga je naar menu ( indien gewenst) daarna naar output
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...