Ga naar inhoud

Dvd-speler kapot


Aanbevolen berichten

Das een goeie ja. DVD-afspeelprogramma. Ik heb er 1 geintstalleerd. VLC media player > maar doet het nog steeds niet :cry: Gezien in de bios? Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar weinig verstand van heb. Ik weet niet goed hoe ik dat moet bekijken. Maar je zegt dat ze bij jou wel werden gezien, en dat je ze toen uit hardware gegooid had en dat ze het toen wel weer deden :-? . Dus door het eruit gooien deed die het weer? Maarja, ik denk ook niet dat dat het is. Hij leest namelijk nog wel cd's, maar geen dvd's.
Link naar reactie
[quote:d07278ce8b="Jari-Janus"]Hij leest namelijk nog wel cd's, maar geen dvd's.[/quote:d07278ce8b] Maar bedoel je dat je dvd-speler alleen geen video dvd's meer leest? Of leest je dvd-speler ook geen data dvd's? En zijn de dvd's die niet meer in je dvd-speler te lezen zijn, nog wel te lezen in je dvd-brander? [quote:d07278ce8b="Jari-Janus"]Gezien in de bios? Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar weinig verstand van heb. Ik weet niet goed hoe ik dat moet bekijken. [/quote:d07278ce8b] Check deze [url=http://www.computerhope.com/issues/ch000192.htm]How to enter the BIOS or CMOS setup.[/url] Check verder de manual van je moederbord. Of meldt het merk/type van je moederbord/PC.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...