Ga naar inhoud

ISO bestanden


Aanbevolen berichten

Hallo, met dvd shrink wilde ik een "brandbaar" iso-bestand maken. Het probleem is echter dat het geen één isobestand is, maar een aantal losse bestanden met de extensies I00, I01, I02, I03 en I04, en daarnaast nog een bestand met de naam MDS. Na wat googlen bleek dat dvd shrink dit doet omdat ik een FAT32 harde schijf heb die geen (ISO)bestanden groter dan 4GB kan schrijven. Ik wil nu toch graag het geheel op een dvd branden, zodat mijn (video)dvdspeler die kan lezen. Is het mogelijk dat ik deze aparte bestanden gewoon met een speciale optie in mijn brandprogramma (Nero, dvd decrypter heb ik ook) toch gewoon kan branden net als bij eén isobestand, zodat mijn dvdspeler die kan lezen? Gr Steven
Link naar reactie
[quote:7d8b52c17e="sound"]Van welke bestanden heb je dan precies die Iso gemaakt? als het een dvd film is kan je het ook gelijk op een dvdtje branden door gewoon de map VIDEO_TS te branden[/quote:7d8b52c17e] Ik heb die bestanden van een VIDEO_TS map van een dvd gemaakt. Maar ik heb geen beschikking meer over die dvd. Ik heb alleen deze iso-bestanden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...