Ga naar inhoud

5.1 op cdspeler


Aanbevolen berichten

hallo, ik wilde dit setje van logitech kopen: SPK LOGITECH X-530 Zwart (info: [url=http://catalogue.icecat.biz/nl/p/Logitech/970114-1914/X-530%2520Speakers%25205.1.htm#pg]langelink[/url]) ik wilde deze aansluiten op mijn cd speler, die de volgende poorten aan de achterzijde heeft: 2x line out (L en R) 2x control s (in en out) ac outlet subcode out (geen losse versterker aanwezig). Kan iemand mij vertellen of ik mijn geluidsset op die cd speler kan aansluiten. ik verwacht het zelf van de line out.. maar heb er niet veel ervaring mee. Bedankt Peter
Link naar reactie
Werkt een 2.1 set er wel goed op? in principe wilde ik het ook als 2x 2.1 set gaan gebruiken, nl: er zijn 2 buro's aanwezig. op deze 2 buro's zet ik 2 speakers, de hoofdbox zet ik ergens centraal, en de subwoofer plaats ik ook ergens (dat maakt toch niet zoveel..) heb ik dan fatsoenlijk geluid (hoeft niet perse goed surround te zijn)? Dank! Peter
Link naar reactie
2.1 werkt zonder meer goed bij een stereo oplossing, waarschijnlijk zelfs beter. Bas wordt standaard afgemixt van de stereokanalen. Twee sets aansluiten is ook niet zo'n probleem. Probeer het eens met een minijack spitter plugje. Of het gaat met 1 subwoofer, betwijfel ik. De aansluitingen en de versterker zitten namelijk in dezelfde kast. Zet het ding gewoon onder de buro's, dan heeft niemand er last van.
Link naar reactie
je moet ze zowizo beide aansluiten want in de subwoofer zit de versterking van het hele gebeuren. het voordeel van 2 setjes is dat je ook nog kan kiezen welke je aan zet, misschien kom je een keer in een situatie dat je liever hebt dat het wat zachter gaat als dat je 2 setjes aan hebt. de subwoofers kan je neerzetten waar je maar wilt , als ze uit het zicht staan en niet in de weg heb je daar geen omkijken meer aan. met een 5.1 setje heb je inderdaad 1 sub maar dan heb je ook een center speaker waar je niks mee doet die er wel aan hangt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...