Ga naar inhoud

geen geluid spdif


Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort hetzelfde probleem audio digitaal aangesloten van pc naar denon receiver deze receiver geeft ook aan dat hij digitaal is verbonden (dig) elke speler doet het (Stereo) , maar indien ik spdif aanvink in realtec high def driver en of in power dvd, vc lan player, MCE cyberlink op spdif dan geeft hij geen geluid meer ac3 filter met prefferred audiocodec , ffshow intervideo mpeg 2 decoder al geprobeerd maar niets helpt terwijl ik tot 2 weken geleden gewoon dts en dolby digital afgespeeld heb Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005 opnieuw geinstalleerd maar tevergeefs dolby digital en dts werkt wel via de aparte aangesloten dvd speler die aangesloten is op coax 1 van reiceiver. Coax 1 en 2 ook al verwisseld maar helaas Dacht eerst dat het iets te maken had met beveiliging drm maar ook een originele dvd doet het via de ingeboude dvd speler niet Acer L250 DENON 2807 express 200 rs 482 moederbord chip ati radeon express 200 serie video kaart met een realtec high def. geluidskaart
Link naar reactie
Hallo.. Ik kan je helaas geen antwoord geven, want ik zit met hetzelfde probleem, alleen heeft S/PDIF bij mij nog nooit gewerkt. Ik heb ook geen idee waar het aan kan liggen.. Heb al ontzettend veel geprobeerd, maar ook zonder resultaat. Maar goed.. Ik zal deze blijven volgen en start een eigen topic voor mijn probleem :) Succes alvast :)
Link naar reactie
hallo ff druk gehad en geen tijd voor de pc acer gebeld en formulier gehad om pc op te sturen ik had er zelf echter een slecht gevoel bij want ik heb de pc een half jaar geleden met hetzelfde probleem ook weggestuurd dus nog maar iets geprobeerd wat je op een opnieuw geinstaleerde pc normaal niet aan denkt register schoonmaken proggie Regvac register cleaner en ja hoor probleem opgelost het programma vond ca 200 verkeerde sleutels en div sofware probleemjes dts dolby via spdif werkt weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D spdif probleem opgelost hoe is het mogelijk na een nieuwe instalatie ik denkt als ik zie hoeveel mensen hier problemen mee hebben( google) zij erg blij met dit proggie zijn iedereen bedankt voor alle info. :lol: gert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...