Ga naar inhoud

opnem op pc en afspelen op tv


Aanbevolen berichten

ik wil door middel van tv kaart (heb ik nog niet) programmas gaan opnemen op de pc. deze wil ik op een later tijdstip terug zien op de tv (videorecorder). nu mijn vraag is dit kwalitatief een beetje goed . kan ik tijdens het tv kijken (door vrouw) wel gewoon mijn pc blijven gebruiken of heefd zij dan last van stilstaand of trillend beld ofzo. anders is de optie een dvd recorder te kopen. maar vind dit ook leuk om mee te knutselen en zo mijn pc als media center te gebruiken. maar als ik dus niet meer mijn pc kan gebruiken als mijn vrouw een film aan het kijken is dan moet ik een andere oplossing zoeken
Link naar reactie
gaat om een beetje internetten o.i.d dus dan kan ik de pc gewoon gebruiken als dvd recorder? mooi maakt het ook nog wat uit als ik een hardware matige tv kaart neem of een software matige. en dan nog een vraag? kan ik dan ook direkt opnemen op dvd net als met een stand alone dvd recorder. ik heb een cvd rewriter in mijn pc hoor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...