Ga naar inhoud

Nieuwe geluidsboksen voor pc


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben een beetje zoekende naar nieuwe geluidsboksen voor mijn pc. Ik heb nu een goedkoop 5.1 setje die niet echt geweldig aan de eisen voldoet. Ik heb het setje dat ik nu heb als een 3.1 aangesloten staan, want voor die 2 boksjes achter mij heb ik geen ruimte. Ook is er geen volume controller voor de bas. Daardoor hebben mijn ouders met enige regelmaat last van het gebonk dat er uit komt. Daarom heb ik dus besloten op zoek te gaan naar een nieuwe set. Dat moet dan dus een 2.1 set worden waarbij de bas zo ver mogelijk te dempen is, maar ik wil zo af en toe ook wel de mogelijkheid hebben om de bas gewoon vol te laten knallen. Zelf zat ik te kijken naar een Logitech Z-2300 die ik wel erg mooi vind. Deze kost 125 euro en dat is dan ook wel het absolute maximum dat ik er aan uit wil geven (sterker nog, liever zou ik nog iets goedkoper gaan maar die Z-2300 lijkt me toch wel erg mooi :P). De reviews er van zijn wel erg positief, maar ik weet niet zo goed wat voor alternatieven er voor deze set zijn? En of de prijs/kwaliteit een beetje goed is? Hebben jullie nog idee'en voor goede boksen?
Link naar reactie
Okee, maar dat terug regelen kan dan dus ook met de drivers voor de Z-2300? (zitten er drivers bij speakers? want bij wat ik nu heb zat niets?) En dat de Z-2300 een THX certificaat heeft, maakt dat veel verschil? Ik denk dat ik binnenkort als ik even tijd heb gewoon bij de mediamarkt even ga kijken welke het mooist klinkt enzo :)
Link naar reactie
Ik heb uit eindelijk besloten maar gewoon voor de Z-2300 te gaan :) Maar die schijnt zeer moeilijk leverbaar te zijn op moment, dus als die echt niet te krijgen is kan ik altijd nog voor de Z-3e of de Z-4 gaan :) Edit: Dan heb ik nog wel een vraagje aan noepzor. Als je weer op zoek zou zijn naar geluidsboksen voor dezelfde prijs, zou je dan weer de Z-2300 kiezen?
Link naar reactie
[quote:59afd61eb0="NoepZor"]Het vermogen is wel heerlijk 8) Maargoed achteraf blijk je het niet zo vaak te gebruiken (buren, ouders) maar wel leuk voor de patsfactor 8)[/quote:59afd61eb0] Dat niet zo vaak gebruiken zal op mij ook wel van toepassing zijn, maar hij is kwa bas volume en driver instellingen dus wel zo in te stellen dat je ouders/buren geen last meer hebben?
Link naar reactie
Ik heb nu de Z-2300. En hij is geweldig :D Ik heb nog niet echt een minpunt kunnen ontdekken, die slappe hoge tonen heb ik nog geen echte last van gehad maja ben ook geen echte audiofiel. Nu heb ik nog wel een vraagje. Kan ik als ik daar zin in heb het volume gewoon vol open draaien, of is er ook een risico van opblazen van de boxen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...