Ga naar inhoud

film in 2 delen


Aanbevolen berichten

hi iedereen, ken iemand mij helpen? ik heb een film in 2 delen met die goeie srt files erbij. maar hoe maak ik hier 1 dvd van? ik heb dvd santa 3.42 full version build 5133, maar die slaat iedere keer af. ik merk wel dat hij samen werkt met vobsub maar op de een of andere manier doet hij het niet. heeft iemand nog een sugestie wat ik ken gebruiken? i'm dieing to see this movie :D World.Trade.Center maar het lukt dus nie helemaal. alvast bedankt
Link naar reactie
om 2 delen films in elkaar te frotten open je het programma. Bovenste veld 'Open files (add files via drag and drop)' sleep je de files daar naar toe of rechtsklik met je muis: "Add" verschijnt. Dat gedaan moet je allebei de files daarna selecteren door de 'ctrl' knop op je toetsenbord in te drukken en op de files gaan staan. Wanneer je dat hebt gedaan druk je daaronder 'generate data source from files'. Nu gaat ie in het scherm onder deze data's genereren. Wanner dat klaar is druk je rechtsonder op 'start' (Hij vraagt ook daarna waar je de totale file wilt opslaan). Wacht tot de gehele sessie is voltooid (Voortgangsbalk) en klaar is Kees. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...