Ga naar inhoud

ik wil er van af!


Aanbevolen berichten

ik heb een nieuwe PC gekocht. Leuk zou je misschien zeggen, dat is ook zo! "XP-Media Center " is er al door de leverancier op gezet. Ook leuk zou je misschien weer zeggen. Echter: tijdens het opstarten wordt eerst XP geactiveerd en daarna wordt "Media Center" er overheen gezet. Althans dit is mijn indruk. Wie weet of dit is in te stellen, zodat je "Media Center" als je het niet nodig hebt niet steeds hoeft weg te klikken? Dit Irriteert me mateloos en het kost inlogtijd. Wie heeft een oplossing, ergens moet je dit toch aan/uit kunnen zetten? Rob Hoonte
Link naar reactie
Met Media Center bedoel je de toepassing zelf? Je kan volgens mij instellen of die bij het opstarten meegaat. Het lijkt me inderdaad praktischer om dat programma niet op te starten, scheelt toch ook weer wat opstarttijd. Je kan eventueel kijken in MSConfig, daar het programma uitvinken. Er zal ook wel een nettere methode bestaan. Op dit moment zit ik niet achter mijn Media Center, dus ik kan het niet voor je uitzoeken. Heb je al op het internet gezocht? heb je op www.degroeneknop.nl gekeken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...