Ga naar inhoud

Mijn Logitech Z4 2.1 setje flipt!


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik heb deze kaart al een tijdje en had er eerst problemen mee met wow want mijn geluid kraakte een beetje bij spells toen had ik op internet gelezen dat ik mijn acceleration lvl moest verlagen.. nou dat werkte wel. ik had hem op basic acceleration staan. een paar maanden daarna moest ik mijn pc opnieuw installeren en dus ook mijn soundkaart, nou het probleem nu is dat ik af en toe bij zware games voor mijn pc een soort van raar geruis door mijn geluid te horen krijg. het is niet zoals op de tv als er geen zender op is maar een raar geluid wat ik nog nooit eerder gehoord heb. mijn boxen: Logitech Z4 mijn soundkaart: Creative Audigy LS soundkaart en mijn vraag nu is: ligt het aan de drivers? ik zelf denk van wel maargoed ik wil jullie mening en mischien oplossing weten. alvast bedankt! EDIT hey ik kwam mijn oude Post tegen en dit probleem komt nog steeds voor.. kunnen jullie dit alsnog proberen uit te fixen? bedankt joh
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...