Ga naar inhoud

Videofout bij Online Spotlight (WMC)


Aanbevolen berichten

Begrijp ik dat goed...je wilt een uitzending terug kijken...dus je hebt m opgenomen en op je hdd weggezet? In dat geval denk ik dat je die foutmelding krijgt simpelweg...je mist een paar codecs. Google naar Gspot en download dat. Ga naar het bestand en open dat met Gspot...dit proggie laat zien welke codecs je eventueel mist..download deze dan en dan zal je het wel terug kunnen zien.
Link naar reactie
Je begrijpt het denk ik verkeerd. Als je Media Center start heb je een menu met een aantal keuzes. Onder andere "[url=http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/evaluation/onlinespotlight.mspx]Online Spotlight[/url]" dat wil zeggen dat je via internet een aantal dingen kan terugkijken. Zo heb je ook bijvoorbeeld uitzending gemist van uitzenddinggemist.nl en je hebt Nederland 4 en nog een aantal dingen. Bij Online Spotlight krijg ik een videofout en geeft hij aan dat ik bepaalde bestaden mis. Als ik op Live TV druk dus TV via de Coax kabel dan krijg ik gewoon signaal. Opgenomen bestanden kan ik gewoon terug kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...