Ga naar inhoud

Stream probleem


Aanbevolen berichten

Ik kan niet anders dan heel concreet zijn: Op m'n vriendin d'r pc blijft het beeld van de video-stream van RTL4/nieuws erg hangen. Audio gaat door. Maar het beeld wordt om de 5 tot 10 seconden ververst. Erg vreemd want de stream van bijv. Talpa (Robinson Eiland) doet het goed en ook Realstreams werken prima. Geprobeerd: Ingestelde bandbreedte omlaag en zelf laten regelen, alle codecs eraf, de standaard Windwos-codecs weer geladen, Windows Media Player eraf en later er weer op.. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? bvd
Link naar reactie
Ze zal waarschijnlijk niet de enige zijn die RTL4 Nieuws kijkt online, als dat zeer druk wordt bezocht kan de verbinding wat traag zijn, daar kun je nou eenmaal niets aan doen. Het ligt niet aan de codecs of mediaplayer. Ik heb dat ook wel eens als ik de verlenging van Kassa bekijk op zaterdag, dan wordt er juist massaal ingelogd, gewoon het programma in een venster bekijken (niet fullscreen) dan is het redelijk goed te volgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...