Ga naar inhoud

dvd-speler laptop Acer Aspire 1522WLMI


Aanbevolen berichten

Hallo Ik sukkel al een tijdje met de dvd-speler van mijn laptop. Soms moet ik tot 10 keer een dvd (met film) uit de drive halen en er opnieuw insteken alvorens mijn laptop die wil lezen. Symptonen: - het probleem stelt zich nooit met een cd - wanneer de laptop de dvd niet kan lezen, dan hoor ik een startend en stoppend geluid van de drive (alsof de dvd nooit z'n volledig "toerental" behaalt) - wanneer de laptop de dvd niet kan lezen, hangen bijna alle applicaties - wanneer de laptop de dvd wel kan lezen en ik start de laptop opnieuw op (met 1ste bootoptie dvd-drive in de bios), dan blijft de laptop hangen op een zwart scherm Kan iemand mij hier mee helpen? Thx & greetz WD
Link naar reactie
Als je het een en ander met diverse dvd's (eigen gebrande, +r's, -r's, rw's en geperste) hebt geconstateerd, dan is de drive mogelijk defect op dit punt. Mogelijk slechts een kwestie van een vuil lensje, in een ander geval kun je er zelf misschien weinig aan doen. Repareren is vanzelfsprekend duur, zeer waarschijnlijk duurder dan een vervangende kopen. O.a. Alternate heeft dergelijk 'slimline' drives.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...