Ga naar inhoud

Nieuwe XP multimedia PC


Aanbevolen berichten

Wil graag een multimedia pc met tft scherm waar ik muziek, tv films e'd op kan kijken. En natuurlijk internet. Spelletjes niet echt. Wel photoshop en dat soort programma's. Hij komt in de woonkamer te staan, zou ook leuk zijn als de films die ik heb opgenomen doorkan zenden naar de gewone tv. 6 jaar terug heb ik een pc gekocht en alles met behulp van iemand inlaten bouwen. Maar nu ben ik helemaal niet meer op de hoogte van pc's. Is zo;n kant en klare minder?
Link naar reactie
Kant en klaar is niet 'minder'. Het is wel zo dat als je zelf samenstelt (en de boel laat assembleren in een goede zaak) je het systeem specifiek op jouw wensen kunt laten samenstellen. Dit is voor jou wel een overweging omdat ie in de woonkamer komt te staan. Ik denk dan met name aan het geluidsnivo van de fans/koelers. Daar heb ik zelf ook wat ervaring mee. Een behoorlijk loeiend systeem in de woonkamer is storender dan ééntje in een werk-/slaapkamer waar je gericht op zit te werken. Ook kun je specifiekere onderdelen kiezen m.b.t. de communicatie tussen computer en TV en/of audio-installatie. Zoals de keuze voor een draadloos zend-/ontvangsysteem etc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...