Ga naar inhoud

Beamer NEC VT46


Aanbevolen berichten

Ik heb indertijd een NEC vt46-beamer gekocht bij het Office Centre. Die werkte perfect op mijn onder Windows 98 draaiende laptop. Maar onlangs kocht ik een nieuwe laptop die onder Windows XP draait. En nu wil ik mijn beamer gebruiken en ik krijg geen beeld. Waarschijnlijk moet er een andere driver worden geïnstalleerd maar ik weet niet hoe dat zou moeten. Bij aansluiting ontdekt de laptop geen nieuwe hardware. en een driver werd niet meegeleverd. En een contactmogelijkheid met de fabrikant kan ik ook niet ontdekken. Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
om een beamer aan te sluiten heb je geen speciale software nodig alleen de software van je video kaart die in je laptop zit. een beamer die aangesloten is via een VGA of een DVI kabel werkt in princippe het zelfde als een monitor alleen projecteert hij het beeld ergens op. een monitor heeft ook geen bepaalde drivers nodig om hem te laten werken. probeer het volgende is: beamer met laptop aansluiten en de beamer inschakelen, als deze aan staat schakel dan de laptop pas aan. misschien zie je nu al beeld via de beamer, je kan ook naar je beeldscherm configuraties kijken en de 2e monitor sellecteren of je 2e monitor clonen (monitor is dan je beamer) als het niet werkt zou je dan kunnen vertellen wat voor laptop je hebt en wat voor video kaart er in zit?
Link naar reactie
Ik heb gedaan zoals je voorstelde. Ik heb de laptop uitgezet en de beamer aan. Toen de laptop aangezet. Geen beeld. Toen in configuratiescherm, beeldscherm, instellingen. Onder beeldscherm staat nu tweemaal:Plug en playmonitor op Mobile Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family En als ik in configuratiescherm in Apparaatbeheer kijk zie ik onder Monitors 5x Plug en Play-Monitor staan. Hoe moet ik een tweede monitor clonen? Mijn laptop is een HP maar wat voor videokaart daarin zit weet ik niet. Waar kan ik dat zien? Hoera! Ik kijk even niet en nu doet mijn beamer het. Hij projecteert prachtig wat er op het computerscherm moet staan maar nu doet mijn computerscherm het niet. Hoe krijg ik nu op beide schermen beeld? Ik heb nu mijn laptop opnieuw opgestart en nu doet de beamer het weer niet.
Link naar reactie
druk op de FN toets op je toetsenbord en druk dan op een Ftoets waar een blauw symbooltje bij staat in de vorm van een schermpje of wat er een beetje zo uit ziet: |O| bij mijn HP zit dat onder F4 als je dat 1 keer doet is er een kans dat je beamer het scherm krijgt, als je het dan nog is doet heb je kans dat ze het allebij krijgen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...