Ga naar inhoud

Microfoon en Hoofdtelefoon ingang


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe computer met aan de voorkant een microfoon en headset(geluid) ingang. (roze tulp en groene tulp). Het probleem is dat als ik hier mijn headset inplug (microfoon + kotelefoon) ik geen geluid hoor en mijn microfoon niet werkt. ik hoop dat iemand mij kan helpen er voor te zorgen dat de ingangen het gaan doen. de computer heb ik: www.medion.de/md8818/nl alvast bedankt! :D
Link naar reactie
Veel machines is het óf het ene óf het andere. Ik bedoel dus met mijn post, koppel eens alle geluid af aan de achterkant en test dan de voorkant. De meeste geluidskaarten hebben namelijk maar 1 audio uitgang en deze kan maar 1 keer gebruikt worden. Dat heeft met ontwerp en impedantie te maken. Verder wil het ook wel eens voorkomen dat de kabels aan de voorkant domweg niet zijn aangesloten. Bij een standaard machine lijkt de kans daarop niet zo groot. Dit type machines waren altijd wel netjes afgewerkt. En wat bedoel je met glaskabel? Heb je een digitale SPDIF versterker? Dan is het logisch dat je voor niets hoort, want als de digitale uitgang is gebruikt dan is de analoge uitgang automatisch uit.
Link naar reactie
Ik gebruik inderdaad SPDIF en een versterker... Ik heb gevonden hoe ik dit tijdelijk aan/uit kan zetten mijn realtek hd audio manager kan geen aangesloten stekkers aan de voorkant detecteren. zodra ik ook maar 1 kabel inplug aan de achterkant komt er gelijk een melding dat er een stekker is aangesloten, maar aan de voorkant komt er geen melding..
Link naar reactie
de microfoon doet het nu het probleem zat hem in de driver van de geluidskaart, die detecteerde niets waardoor ik in het onfiguratiescherm ook niets kon vinden. toen ik de autodetectie uitzette verscheen er opeens een "mic front pink in" bij de hardware. die heb ik aangeklikt, en het opnemen werkt! alleen de koptelefoon doet het nog niet. ik hoor overigens nu wel ruis door de koptelefoon, en als ik in de microfoon blaas, dan hoor ik dat ook. alleen geluid kan ik er niet uit krijgen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...