anoniem Geplaatst: 8 november 2006 Delen Geplaatst: 8 november 2006 Hallo, Ik heb een nieuwe tv kaart ingebouwd waarna ik de software wilde installeren. toen bleek dat mijn computer de teac dvd/cd speler niet meer herkent, cq niet opnieuw kan installeren. Er verschijnt in systeembeheer nu 8 x een generic cd player en de Teac, alles met een soort geel uitroepteken. Installeren via de CD kan ook niet meer. Wat nu? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2006 Op een of andere manier zijn de drivers beschadigd geraakt. Kijk eens of u een cd heeft met de drivers van uw cd/dvd-rom speler/brander. Ga anders naar de website van de maker van de cd/dvd-rom speler/brander. Kunt u het niet vinden, typ dan op Google of een andere zoekmachine: driver [i:b6c2a5593d][naam dvd-drive][/i:b6c2a5593d], waarschijnlijk kunt u dan wel wat vinden. Installeer de drivers en herstart uw computer. Waarschijnlijk is dan het probleem opgelost. Veel succes ermee, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2006 Nou, gemiddeld gesproken hebben CD/DVD spelers geen drivers van buiten nodig. Windows dient ze automatisch te herkennen en de driver te installeren. Er zijn, in eerste instantie, 2 opties: 1. De drive fysiek loskoppelen, opstarten zonder drive, afsluiten. Drive weer aansluiten en weer opstarten. Zien hoe Windows de 'nieuwe hardware' herkent. Checken in apparaatbeheer. 2. Krijg je weer een aantal vermeldingen in apparaatbeheer dan rechtsklikken op de apparaten en op één na 'verwijderen'. Bij de overblijvende rechtsklikken en stuurprogramma laten bijwerken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2006 Ik heb alle aangegeven apparaten in apparaatbeheer verwijderd. vervolgens worden er weer 8 generic drives ontdekt en mijn tyeac dvd speler. Van de TEAC is vervolgens geen stuurprogramma bij te werken. Ik heb inmiddels de Dell resource DVD via mijn eigen netwerkje op de harde schijf gezet en opnieuw eerdere installaties laten overdoen. Geen resultaat, vervolgens Dell diagnostics laten draaien, resultaat: not aplicable. Het lijkt er naar mijn mening dus op dat het apparaat niet wordt herkend of zoiets? verder tips? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2006 probleem is opgelost, een register aanpassing was voldoende Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen