Ga naar inhoud

Philips DVP5140 moeite met cd-r vooral svcd films


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb sinds 2 dagen een Philips DVP5140 standalone dvd speler. Hij beschikt over alle functies, maar ik erger me aan de svcd functie van de dvd speler. Een svcd disc laden duurt soms 2 a 3 min en heel soms krijg ik ook error wrong disc, maar als ik de dvd speler uit en aan zet werkt de svcd disc wel. Op mijn oude cyberhome duurde het laden van een svcd disc ongeveer 10 sec. Kan het ook zijn dat er een fabrieksfout / mankement aanwezig is, zal ik terug gaan naar de winkel om mijn probleem voor te leggen of is dit normaal bij dit soort type philips dvd spelers. Zelf ik denk om de dvd speler om te ruilen voor een ander. mijn budget is 85 euro. mvg, wickedmaster
Link naar reactie
Hoi, ja alleen de firmware bestanden, lijkt me logisch. Helaas mocht ik van mediamarkt niet retouren en of omruilen met een andere merk. Zelf dacht ik dat Philips niet goed genoeg was, maar blijkbaar lag het toch aan dvd speler ( een fabrieksfout). Ik mocht wel omruilen voor hetzelfde type, deze werkt naar behoren. een svcd laden duurt maar 5 seconden, kijk daar doen we het voor. De firmware op mijn huidige dvd speler zal wel lukken, maar ik heb momenteel geen problemen mee gehad, een update is dan niet meer nodig. Bedankt tt.over, voor al je reacties. De topic mag wat mij betreft gesloten worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...