Ga naar inhoud

subwoofer naast monitor


Aanbevolen berichten

Ik heb van de week een Logitech Z-3e gekocht. Nu staan de 2 boxen op 15cm afstand van mijn monitor, en de subwoofer op 10 cm van de monitor. Ik heb ergens gehoord dat als je speakers niet magnetisch zijn afgeschermd, dat ze dan je monitor kunnen slopen (pixels verplaatsen ofzo). Heeft iemand hier ervaring mee / weet iemand hier meer vanaf? Mag ik ervanuit gaan dat de Z-3e goed genoeg magnetisch is afgeschermd? alvast bedankt
Link naar reactie
PC luidsprekersets zijn iha magnetisch afgeschermd. Mocht er sprake zijn van afbuiging, dan kan je dat zelf heel erg goed zien op het beeldscherm. Dus als je geen rare verbuigingen op het beeldscherm ziet, dan heeft de luidspreker geen (zichtbare) invloed op het beeld. En lijkt het dus okay. Een subwoofer kast wordt overigens vaak op de vloer geplaatst, dus als je het niet vertrouwd, dan kun je dat altijd nog doen.
Link naar reactie
in principe vertrouwde ik het wel, omdat het al een week staat zonder enig effect op mijn monitor, maar ik wilde het toch nog even controleren :wink: het probleem is, ik heb geen praktische ruimte voor mijn subwoofer onder het bureau (schop er dan vaak tegenaan etc) maar dan ben ik nu helemaal gerustgesteld, bedankt :)
Link naar reactie
[quote:88b756bafe="jolo"][quote:88b756bafe="Moist.Sun-Tzu"] ik heb geen praktische ruimte voor mijn subwoofer onder het bureau (schop er dan vaak tegenaan etc) [/quote:88b756bafe] Ik heb mijn subwoofer ook op de vloer staan. Maar dan niet in het midden van het bureau. Deze staat links van mij, onder de bureauladen.[/quote:88b756bafe]Bureauladen heb ik dus niet, ik kan overal onder mijn bureau met mijn benen zitten laten we zeggen. en achter mijn computerkast is geen goed id ivm veel warme lucht en kabels
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...