Ga naar inhoud

dvd formateren?


Aanbevolen berichten

hallo ik heb een medion 8808 (ja, van de aldi) met daarin een dvd brander type dw-g121A . Ik koop 5 dvd+rw schijfjes (notabene van de aldi) en steeds zegt de brander dat ik de schijfjes moet formateren? ik doe dat met nero (volledig wissen) vervolgens zegt die :onbekende schijf? het is bij alle 5 de schijfjes hetzelfde . deze schijfjes bij iemand anders geprobeerd en werken uitstekend. weet iemand wat ik nu met doen om ze toch werkend te krijgen? Tjaart
Link naar reactie
[quote:e6a00f5d49="Capone"]Wanneer en waar geeft hij aan dat je de schijf moet formatteren?[/quote:e6a00f5d49] ik start nero smart start, dan data-dvd maken, dan toevoegen (een simpel dokument) ,volgende ,volgende,branden . Dan zegt die (met een rood kruis) formateren schijf mislukt kon start disc on once niet uitvoeren brandproces mislukt met 4x (5.540 kB/sec)
Link naar reactie
[quote:04840fd65c="Capone"]Ik zie hier op een Duits forum iemand met precies hetzelfde probleem: [url]http://www.discounter-news.de/forum/showthread.php?tid=204[/url] Mijn Duits is niet al te best, maar volgens mij hielp een firmware-update bij hem.[/quote:04840fd65c] hee thanks bij ons op het werk zit een halve duitser ,die kan het wel vertalen het lijkt er op dat dit wel een oplossing is die firmware.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...