Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo wie kan mij helpen ? ik ben de laatste tyd een beetje bezig met hd films te downloaden en te kijken op mijn tv nu heb ik een probleem normale hd films speel ik gewoon af met mediaplayer vlc en power dvd maar zodra ik h264 films wil afspelen loopt powerdvd en vlc helemaal vast en mediaplayer schokkerig wie kan mij vertellen hoe ik ze probleemloos afspeel alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:83c635a14e="spotje"]hoi die core avc had ik al er op gezet weet niet of je nog iets moet instellen ofzo als dat niet zo is dan werkt het daarmee nog niet verder had ik ook nog nvidia purevideo decoder hdtv pumpfilter nou ja ik hoor het wel bedankt[/quote:83c635a14e] oh ja heb gister eff opnieuw windows erop gezet en nu de core avc pro gedownload die h264 film ben ik nog aan het downloaden
Link naar reactie
die broken codec ben ik achter gekomen want had geen geluid meer met mediaplayer als ik hd bestanden afspeelde heb core avc erop gezet normale hd films speelt ie moeiteloos af alleen h264 met mediaplayer niet meer schokkerig maar zeg maar als de camera snel naar een ander punt gaat dan krijg ik het slowmotion te zien en vlc loopt nog steeds vast
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...