Ga naar inhoud

Ombouwmodule voor frontaudio


Aanbevolen berichten

Beste collega's Ik ben op zoek naar een soort ombouwmodule om vooraan aan mijn systeemkasten audio te voorzien. Zo'n module wordt in een lege driveruimte ingebouwd. Op de ommezijde zitten er kabels die via een leeg kaartslot naar de achterkant van de systeemkast lopen en daar opnieuw ingeplugd worden. Mijn leverancier stelde een module met audio, USB, PS/2 en cardreader voor. Dit zorgt echter voor een meerprijs. Ik wil enkel audio. Kent er iemand een fabrikant van zo'n module? Groetjes WD
Link naar reactie
Dat is inderdaad wat ik zoek. Ik had zelf al wat op de site van conrad gezocht, maar niets gevonden. Mijn leverancier bood er eentje aan van Tybotech van 27 euro met PS/2, kaart-readers, audio en usb. Maar zoals gezegd wil ik zo goedkoop mogelijk gaan. 20 euro (is dat BTW incluis?) is niet zoveel geld, maar ik moet wel zo'n 40-tal pc's ombouwen. Dan kom ik al snel aan 800 euro. Dus ik weet niet of er nog goedkopere oplossingen bestaan?
Link naar reactie
dit bedrag is inc ja, misschien valt er een deal te sluiten met conrad omdat je er meerdere besteld je wat korting kan vragen (hoe meer hun er bij de leverancier bestellen hoe goedkoper ze p.s. worden) anders is het kwestie van zelf bouwen wat dus betekend dat je 40 gaatjes moet gaan boren en 6×40=240 soldeer puntjes moet gaan maken. dan heb je alleen de line in of de mic of de headphone/line out voor op je paneel voor zelfbou heb je overigens de volgende onderdelen nodig: mini jack plug: conrad bestelnr 731480-02 mini jack chassis: conrad bestelnr 734136-02 kabel: conrad bestelnr 606740-02 zelfbou is wel een stuk goedkoper zoals je ziet
Link naar reactie
Tja, ik wist niet dat het er om zo veel ging. Voorheen stond er op de pc dumpdag beurs in Adam altijd een tentje met werkelijk alles op kabel/adapter gebied( ze waren ook wacom dealer) maar die hadden ook altijd wat jij zoekt en vaak voor budget prijzen. Kan alleen niet meer op de naam komen... Zal morgen ff mijn pa bellen, die weet 't hoop ik nog wel. Een kastje als jij zoekt zou bij een dergelijk aantal niet meer dan een tientje mogen kosten miz.
Link naar reactie
Bedankt voor de vele reacties. De audioverlengkabel is niet echt een optie. Ik dacht eerst daaraan maar de prijs is te groot voor wat het maar is. Ook bij Conrad: 330137 - 8A (bijna 7 euro/kabel). Rwilligen, leuk dat je info geeft over die dumpdag. Maar ik had je misschien beter verteld dat ik in België woon. De transportkosten zou de prijs opnieuw doen stijgen :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...