Ga naar inhoud

Specifieke vragen Panasonic DMR-EH55


Aanbevolen berichten

Ik heb toch nog een aantal vragen: 1. Hoe kan ik tijdens afspelen vanaf HDD de resterende tijd laten weergeven? Via 'status'zie je alleen oplopende tijd, nogmaals klikken heeft geen invloed. 2. Handmatig opnemen, door daarna wederom en REC te drukken zou je een eindtijd in moeten kunnen stellen( met een interval van halve uren), zie pag 26 gebruiksaanwijzing, linksonder. Dit werkt niet bij mij(?) Als ik klik op REC begintde opname te lopen nogmaals klikken op REC heeft geen enkel effect, er verschijnt geen info in display of op beeld. 3. Ik ben zeer verbaasd dat ik geen dagelijkse opname in kan stellen. Het kan wel, maar die overschrijft dan elke keer de oude, zie pag 32 ??). Dit wil ik helemaal niet. Vergis ik me of kun je niet normale dagelijkse opname instellen?
Link naar reactie
Dank voor de reacties.. [quote:8fdf5e802c]Om de OTR functie te activeren, moet je enkele seconden de rec. toets ingedrukt houden, daarna kan je door telkens de rec. toets in te drukken, de opnametijd verlengen in stappen van 30 minuten.[/quote:8fdf5e802c] Dit weet ik zoals beschreven, mijn videorecorder werkte ook zo, maar werkt dus niet op mijn DVD recorder, Er gebeurt niks .dat is wat ik meldde.. Ik snap dit niet. [quote:8fdf5e802c]Antwoord vraag 3: Door in de timer regel (oproepbaar via de knop "prog/check") het laatste veld op "uit" te zetten. De oude opnames worden dan niet overschreven. Er staat ook toelichting bij "aan" en "uit" in het scherm.[/quote:8fdf5e802c] Yep! dank
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Andere vraag over Guide Plus: Deze week klopt de informatie van ned2 niet. Hij geeft hier dezelfde info als ned1 weer(!?) Kortom: het overzicht van alle dagen , tm as vrijdag is op ned 1 en 2 gelijk Als ik in de papieren gids kijk, zie ik dat hij het overzicht van ned1 weergeeft op beide. Hoe kan dit en wat eraan te doen?
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...