Ga naar inhoud

Welke programma voor mijn muziek te branden?


Aanbevolen berichten

Ik gebruik nu nero 7 premium en ik geef het een 3. Als ik muziek brand dan hoor ik gekraak en hij slaat soms stukken over. Het ligt niet aan mijn brander en ook zeker niet aan mijn installatie. Nu heb ik een fix gedownload en dat gaf geen betere resultaten. Welk programma moet ik gebruiken voor het samenstellen en het branden? Hij moet ook automatisch mp3 formaat in cda formaat kunnen zetten.
Link naar reactie
Ik heb met 10x gebrand. Ik heb het zelfs met 4x geprobeerd. Wat mij opgevallen is: De muziek die op de harde schijf stond kraakt enz. De muziek de op een cd stond mankeerd niks, geen gekraak ofzo. Het importeren vanaf de cd naar nero slepen duurt wat langer als de harde schijf. Logisch misschien maar toch. Heeft het misschien te maken dat hij van de harde schijf mp3 naar cda moet converten en van de cd cda naar cda. [quote:f3c6bd8d06]Het kan zijn dat het niet door Nero wordt veroorzaakt, maar door de 'beveiliging' die op de muziek-disc in kwestie zit. Een alternatieve brander/ripper met vele conversie-mogelijkheden : http://sourceforge.net/projects/cdexos/ [/quote:f3c6bd8d06] Is dat niet iets te simpel? Ik moet ook vanaf de harde schijf kunnen importeren
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...