Ga naar inhoud

multimedia


Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een acer idea 500. Ik heb een TV programma opgenomen en zie, dat de pc er een bestand van heeft gemaakt, met een voor mij onbekende extensie. Graag zou ik dit bestand in een programma willen importeren en bewerken, al was het alleen al om de reclame eruit te halen. Maar ik heb geen idee welk programma hier mee kan omgaan. Heeft iemand een idee ?
Link naar reactie
Met welke software een en ander wordt opgenomen weet ik niet. Wat ik wel zie, is dat het bestand de extensie .dvr-ms heeft. Met de mediaplayer kan ik dit bestand wel openen. Trouwens er is nog iets vreemds: Als ik vanuit het media center TV kijk, dan is het beeld niet beeldvullend. Soms heb ik links en rechts een "zwarte band" , soms om het hele beeld heen. Met de instellingen in het media center kom ik er niet uit.
Link naar reactie
Bedankt ! Het werkt. Ik heb de schermresolutie aangepast en zie geen zwarte balken meer. Heb het programma gedowload en kan nu een wmv file maken van de opgenomen TV bestanden. Ook dat werkt prima. Rest nog dit: Als ik de flatscreen op TV zet, ziet het beeld er veel beter uit als dat ik hetzelfde beeld bekijk via het media center. Dat heeft gevolgen, want als ik TV dan opneem, is het beeld ook van mindere kwaliteit. Alles ziet er iets "waziger" uit. Zou je hier ook iets op weten ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...