Ga naar inhoud

Audio instellingen


Aanbevolen berichten

Plotseling verschijnt het icoontje volumeregeling niet meer rechtsonder in mijn taakbalk. Het icoontje is een luidspreker, als je daar met je rechtermuisknop op klikt verschijnt een aantal faders met als titel Volumeregeling. Je kunt dit dan instellen voor zowel opnemen als afspelen, per apparaat (microfoon, cd speler, geluidskaart e.d.). Ik moet daar iets aanpassen maar waar vind ik deze volumeregeling - zonder gebruik te kunnen maken van dit icoontje- ? Microsoft Windows XP Home OEM.
Link naar reactie
[b:4b935b8901]Capone schreef:[/b:4b935b8901][quote:4b935b8901]Start - Configuratiescherm - Geluiden en Audioapparaten, en dan een vinkje zetten bij 'Pictogram voor het volume in het systeemvak plaatsen' (die staat in het tabblad Volume).[/quote:4b935b8901] Dat heb ik gedaan, maar nu verschijnt een foutmelding dat "het programma Volumeregeling moet eerst geinstalleerd zijn voordat een pictogram in de Taakbalk kan verschijnen. Ga naar het Configuratiescherm onderdeel Software om Volumeregeling toe te voegen". Ik heb geprobeerd wat ik kan, maar ik weet niet waar in Software en hoe ik Volumeregeling moet toevoegen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...