Ga naar inhoud

dolby digital surround hapert op pioneer rcs-606H


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, sinds korte tijd ben ik in het bezit van een pioneer rcs-606H home theatre system. [ DVD-recorder + receiver/subwoofer + 5.1 speakerset ] Al gauw bleek dat de hoofdfunctionaliteit van het systeem, nl. Dolby Digital of Dolby PL gecodeerde geluiden vanop DVD afspelen , bijzonder moeizaam gebeurde. :-? Van zodra de dolby digital surround door het systeem werd herkent gingen de boxen bijzonder akelig 'klikken', waarna nu en dan het geluid er als eens door kwam, om uiteindelijk compleet weg te vallen... Het rare aan de complete zaak is dat zowat alle andere geluid-gerelateerde functies van het systeem (tuner, CD, ...) perfect werken; Inclusief DTS gecodeerde geluiden (vb: DVD van 'pulp fiction') speelt hij in perfecte surround af ! Hopelijk heeft er iemand reeds een gelijkaardige ervaring achter de rug en kan hij/zij mij op weg zetten om dit probleem op te lossen ? [i:a2fff07edb](Ik heb de gebruiksaanwijziging van voor naar achter (en vica versa) uitgelezen en gehandeld zoals beschreven, inclusief terugstelling naar fabrieksinstellingen.)[/i:a2fff07edb] groeten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...