Ga naar inhoud

Nieuwe geluidskaart


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil graag een nieuwe geluidskaart kopen omdat ik nu een oude Soundblaster Live! heb. Ik heb een stereoset en ik merk vooral bij games en beetje bij muziek dat me geluid echt van slechte kwaliteit is. Bij games hoor ik soms maar een paar geluiden de rest laat hij weg. Nu is geld niet echt een probleem. Ik zat te denken tussen de Audigy 4 en Audigy 2 ZS. Ik heb de Audigy 2 ZS van een vriend geleend en geprobeerd en het was echt een grote verbetering. Maar nu zit ik ook te denken over de X-Fi maar is dat dan zoveel beter vergeleken met de andere? Ik wil best wel €100 uitgeven maar dan wil ik gewoon 100% zeker zijn dat het waard is. :wink:
Link naar reactie
Heb zelf nooit een dergelijke Audigy geprobeerd dus weet ook niet echt hoe groot het verschil is en of het 't waard zou zijn (is ook vrij persoonlijk) maar zelf gebruik ik momenteel ook een X-Fi, is echt een superkaart! Als geld geen probleem is en je wilt het beste op het gebied van geluid, zou ik gewoon een X-Fi nemen. Je kan ook een paar reviews lezen van de X-Fi. Geef in Google maar eens 'X-Fi review' op...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...