Ga naar inhoud

PC herstart spontaan bij afspelen DVD


Aanbevolen berichten

[quote:eb558210f7="Jaap H"]Werkt de DVD-ROM wel goed als je b.v. een bestand van een data-cd of data-cd kopiëert naar harde schijf? Geeft het besturingssyteem ook een melding in een of ander log over de werking van de DVD-ROM of over de gebruikte afspeel-software? Test de DVD-ROM eventueel eens (op dezelfde wijze) in een andere pc.[/quote:eb558210f7] Ik heb de DVD-ROM tot nu toe nauwelijks gebruikt voor het afspelen van DVD's. Wel heb ik al vaak CD's en DVD's gekopieerd met behulp van deze DVD-ROM en de DVD brander die ook in mijn PC zit. Dat gaat steeds zonder problemen. Of er een of andere log is waarin ik nadere informatie over de werking van de DVD-ROM zou kunnen vinden weet ik niet. Ik zou niet weten waar ik die moet zoeken. Het is mij overigens opgevallen dat het probleem zich tot nu toe alleen voordoet als ik met de muis werk tijdens het afspelen van een DVD, bijv. als ik daarmee een hoofdstuk of titel op een DVD selecteer of vooruit of achteruit wil gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...