Ga naar inhoud

bad DirectSound driver


Aanbevolen berichten

Ik kan met geen enkel programma (Winamp, WMP, Adobe Audition) audiobestanden (zoals MP3) meer afspelen. De foutmelding "DirectSound output V2.43(d) error. Please install proper driver" verschijnt. Ik heb de nieuwste audio driver van Sony (het betreft hier een Vaio Desktop) gedownload en geinstalleerd maar dit biedt géén soelaas. Iemand hier enig idee hoe ik aan de juiste DirectSound driver kom?
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
rsweres schreef: [quote:b60dd82bc9]in die tussentijd nix er mee gedaan? er werden daar ook adviezen gegeven maar je hebt er niet op gereageerd.[/quote:b60dd82bc9] Het antwoord staat eigenlijk in mijn vraag heirboven: na het opnieuw installeren van DirectX (vanaf een CD welke bij een computerblad meegeleverd werd) gaat het een tijdje goed. Plotseling verschijnt weer de genoemde foutmelding. Ook de herinstallatie van DirectX brengt geen oplossing meer. Het is enige weken goed gegaan maar de melding is weer terug. Op dit moment heb ik helemaal geen mogelijkheid MP3's (o.i.d) te draaien. Iemand anders een idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...