Ga naar inhoud

DVD9 op harddisk naar DVD5 op schijf


Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe ik een DVD9 waarvan de files op m'n computer staan kan branden als DVD5? De meeste programma's gaan uit van een DVD9 die in een DVD speler zit (zoals DVDShrink). Ik heb al zitten denken aan het omzetten van de DVD bestanden naar een image, die mounten naar een viruele drive en dan via DVDShrink branden op een DVD5 maar dat lukt me ook niet. Bij voorbaat dank voor de krakende hersens.
Link naar reactie
regelmatig repareer ik die zooi (werkt niet altijd) probeer dit: download [url=http://www.ifoedit.com/] ifoedit [/url] open ifoedit, ga naar open, en open de video_ts.ifo klik op de [b:396ab1de74]button[/b:396ab1de74] menu extras (laat alle vinkjes zo staan) maak een nieuwe destinations folder en klik op ok daarna zie je de eerste stream ( audio en subs) klik op check all daarna op strip it daarna komt de tweede stream met de VOB ID's klik op check all daarna op strip it als het klaar is kopieer je alle files ( uit je nieuwe folder) en plakt ze in de orginele dvd folder open ifoedit, klik op open , en open de video_ts.ifo klik op GET vT SECTORS en klik op oke
Link naar reactie
[quote:e1a7fbfa29="Bosje"]AMira: geldt dit ook als ik krijg VTS_09_1.vob? Wat moet ik dan doen?[/quote:e1a7fbfa29] ja.. probeer eerst de verkorte oplossing: open ifoedit, klik op open , en open de video_ts.ifo klik op GET vT SECTORS en klik op oke. andere programma's zijn er ook b.v DVD Decrypter een van de nieuwste telgen is [url=http://www.ripit4me.org/] ripit4you[/url]. Met dit proggie is het ook mogelijk om de extra's weg te halen met behoud van de menu's dit proggie werkt automatisch met dvd decrypter, dvd schrink en fixcts deze 3 proggies moet je eerst downkoaden (zijn te downloaden vanuit ripit4you)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...