Ga naar inhoud

Probleem met afspelen van dvd's


Aanbevolen berichten

Als ik een dvd met videobestanden gebrand heb, doet deze dvd het op sommige dvd-spelers wel en op sommige niet. Ik heb al verschillende merken dvd's gebruikt, zoals: moviestyle, acro cirle en Arita. Nu dacht ik dat het misschien aan de brander zou kunnen liggen, omdat als ik hierbij bij de eigenschappen kijk er geen regio ingesteld staat. Zou het hieraan kunnen liggen, en zoja, welke regio-code moet ik dan instellen? Bij voorbaat dank, Jelco
Link naar reactie
ik krijg ook deze foutmelding bij Nero Infotool, ik weet niet of dit er iets mee te maken zou kunnen hebben. [URL=http://img179.imageshack.us/my.php?image=neroinfotoolgy0.jpg][img:f29eb83e6d]http://img179.imageshack.us/img179/7750/neroinfotoolgy0.th.jpg[/img:f29eb83e6d][/URL] edit: sorry voor de dubbelpost :oops:
Link naar reactie
Verbatim is een behoorlijk merk en bijna overal verkrijgbaar,verder Sony en plextor. Maar de meeste drives zijn gemaakt om iig verbatim goed te branden, daar kun je dus in principe niet mee fout gaan. De aspi fout: je moet bij adaptec even een nieuwe winaspi ophalen en instaleren, om 1 of andere reden is ie defect geraakt, niet dat het veel uitmaakt want nero gebruikt zijn eigen aspi layer. Aspi is een interface om cd/dvd spelers en branders aan te sturen, de winaspi van adaptec wordt meestal door brander proggies geinstalleerd(bv alcohol120 dacht ik) behalve nero want die heeft zoals ik al zei zijn eigen aspi layer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...