Ga naar inhoud

AUDIGY 2 ZS vs X-FI


Aanbevolen berichten

Welke verschillen/voordelen kan ik verwachten als ik van de Audigy 2 ZS overstap naar een X-FI? Ben zelf redelijk overtuigd van de kwaliteit van de 2 ZS en heb zelfs op diverse fora van mensen gelezen dat mensen kwa klankzuiverheid en beeld toch de 2 ZS preferen. loont het dus of niet om te upgraden? (gebruikt speakerset is logitech Z-5500)
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Mag ik je een tip geven? Hou het bij je 2 ZS, ik heb een X-Fi Xtreme Music en hij kraakt etc. de reden daarvan is dat Creative wel een dijk van een kaart heeft geleverd maar de software niet deugd. Het regent klachten bij Creative over de hele X-Fi serie en er wordt zo te zien (nog) weinig gedaan aan een fix, dus de mensen hebben een kaart die vrijwel onbruikbaar is en veel ergernis geeft.
Link naar reactie
Het geluid is geweldig ja, dat ben ik helemaal met je eens. :) Maar zodra ik maar iets open, kladblok, IE of een venster verplaats kraakt hij, soms is het zelfs zo dat hij het systeem vastzet. Ik heb afgelopen jaar mijn hele systeem vernieuwd (incl. voeding) op de grafische kaart na, dus dat zou hij moeten kunnen hebben. En of het raar is weet ik niet, ik denk dat jij een van de gelukkigen bent waarbij de kaart goed funktioneert. Hij schijnt over het algemeen problemen te geven in een AMDsysteem met VIAchipset en laat ik dat nou net hebben. Met een dualcore schijnt hij ook minder probs te geven, mja ik heb maar een simpele AMD64 3000+ Venice. Er zijn veel klachten over X-Fi serie bij Creative binnengekomen en er is een petitie die getekend kan worden in de hoop dat er een fix/oplossing wordt gezocht, want ondertussen verlopen wel de garanties... ik heb de mijne in dec 2005 gekocht, dus het schiet al op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...