Ga naar inhoud

DVD drive herkent geen herschrijfbare DVD


Aanbevolen berichten

Hallo, Nadat gisteren mijn brandprogramma is vastgelopen (Sonic recordnow 6.7.x) gebeurt er iets (voor mij dan toch) vreemds. zodra ik in 1 vd 2 DVD drives (oa 1x NEC DVD-RW) een DVD+R doe dan wordt deze gewoon herkent en gaat alles zoals het moet gaan. Als ik er een DVD+RW in doen dan wordt de drive inees als een CD-drive aangeduid en wordt na een tijd aangegeven dat ik een geschikt medium moet plaatsen. Heeft iemand een i.d. hoe dit is te verhelpen??? Marc\ PC= Packard Bell MultiMedia (ongeveer 2002/2003) XP sp2 etc etc :(
Link naar reactie
Heren, Thx voor de reacties. Ik had voordat ik een lichtelijk wanhopig werd de drivers al opnieuw geinstalleerd en bij de fabrikanten al gecheckt of er nieuwe firmware was. Typisch is dat het alleen gebeurt bij DVD+RW's, bijna verdacht. na er een 10-tal te hebben geprobeerd blijken sommige gewoon te werken. |Kan toeval zijn maar toch/. DLA (what ever that may be?) in/uitschakelen ga ik proberen. Werkt het dan tracteer ik op gebak met een Cohiba. Bedankt voor de reacties, het resultaat laat ik morgen weten, Marc PS, aka Marc zelluf, was mijn wachtwoord kwijt. Gelukkig, dus ook weinig problemen...
Link naar reactie
Goedeavond, Het "probleem" is al opgelost. Ik had blijkbaar de botte pech om een 3-tal beschadigde DVD+RW's achter elkaar in de drive te hebben gedaan. Hier had ik geen rekening mee gehouden een was meteen gaan zoeken naar technische oplossingen. Toeval, had liever de staatsloterij gewonnen... Hartelijk bedankt voor het meedenken en hou het koel de komende dagen, Marc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...