Ga naar inhoud

verkeerde verhoudingen jpg op tv


Aanbevolen berichten

weergave van mijn foto's op tv is vervormd de camera hp photosmart 735 maakt jpg-opnamen met een verhouding van 3x4 als ik die via de tv uitgang van de camera op tv zet is het beeld prima als ik ze op het scherm van mijn notebook bekijk zijn ze ook prima [color=red:ebe3e6b0f4] als ik het via de tv uitgang van mijn notebook doe is de hoogte tov van de breedte zo'n 10 % te klein[/color:ebe3e6b0f4] ik heb een toshiba satellite notebook (s1800-412) met een trident video accelerator cyberbladeXP. ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg het niet goed is er een oplossing door de instelling van de adapter te wijzigen? of is er een programma dat de verhoudingen van een map met foto's automatisch wijzigt?
Link naar reactie
heb van alles geprobeerd, telkens verhouding 3 x 4 laptop heeft ook 3 x 4 600 x 800 op beide geeft zelfde probleem: een ronde cirkel wordt op de tv getoond als een op zijn kant liggend ei als ik de cirkel vertikaal 10 % uitrek dan is cirkel wel rond op tv en natuurlijk niet op laptop wellicht moet ik me behelpen met een programmatje dat die verhouding van alle foto's in een mapje aanpast met 10 % maar....... welk programmatje doet dat? cl2as
Link naar reactie
probeer je bureaublad is uit te berijden naar de tv toe? ik heb het vandaag ook eens geprobeerd met m'n eigen laptop maar bij mij werkte de foto's wel gewoon ik had echter wel problemen met de resolutie van de tv aan passen als hij op "klonen" stond, met "bureaublad uitbereiden" had ik perfect beeld op de tv en op de laptop
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...