Ga naar inhoud

windows media connect


Aanbevolen berichten

Hallo, Bij het starten van WMC krijg ik devolgende melding: Het delen van mappen kan niet worden gestart. Gebruik logboeken in windows voor details in het logboek met systeem gebeurtenissen. Wie kan mij op een eenvoudige manier helpen? Thijs (beginner wonende in de rimboe van Frankrijk zonder hulp) Logboek mededelingen:
Link naar reactie
ontvangen van thijs21 [quote:1930ee0377="thijs21"] Hallo, Copieren en plakken lukt niet, dus maar even uittypen! 2 logboekmededelingen: 1 De Universele Plug en Play-apparaathost-sevice is afhankelijk van de SSDP Discovery-service-service die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden. 2 De Windows Media Connect-service-service is afhankelijk van de Universele Plug en Play-apparaat host service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart. Heb tevens pinnacle showCenter 200 en Windows Media Connect opnieuw geinstalleerd, helaas zonder resultaat. Vast bedankt voor de moeite Thijs [/quote:1930ee0377] Thijs; volgende keer gewoon antwoorden in het topic zelf; en geen PM sturen; ik ben nie de enige hier op dit forum.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...