Ga naar inhoud

kabellengte VS geluidskwaliteit


Aanbevolen berichten

hoi, ik krijg binnenkort een nieuw audio setje: de Creative Inspire T6060 (zie sig voor een foto), en verwacht dat de kabeltjes hieraan weer zo achterlijk kort zijn :lol:. nu neem ik aan dat hie rbest verlengkabeltjes voor te koop zijn (,toch?). Als ik ze met - zeg in een extreem geval - 4 meter zou verlengen, zou dat dan erg ten koste gaan van de geluidskwaliteit? maakt het uberhaupt wel uit op die afstand? BVD voor jullie reply('s)!
Link naar reactie
Meestal nauwelijks hoorbaar, meestal is het advies om de lengtes (L, R) gelijk te houden zodat beide kanten evenveel verzwakt worden. Wanneer Alleen het maakt nog wel uit of het de luidsprekerkabels betreffen of de gewone signaallijnen. Die laatste is vaak minder kritisch. Verder kunnen slechte connectoren ook problemen geven. Helaas zitten zulke connectoren soms gewoon op het moederbord dus dan beginnen daar de problemen al (gel in ieder geval voor mijn MSI k8n neo2).
Link naar reactie
ok tx. ik neem aan dat het weer gewoon speakertjes zijn, met ieder een afzonderlijk kabeltje met daaraan een [url=http://www.conelek.com/images_zubehoer_cek/Cinch-2er_450.jpg]cinch[/url] stekkertje, die alle 5 achterin de sub moeten worden gestoken? als het nodig is: hoe moet ik dit verlengen? zijn er gewoon stukken te koop die je ertussen doet, of wordt het knip+plakwerk?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...