Ga naar inhoud

Sony DW-G121A (zoals in de ALDI md8808 pc)


Aanbevolen berichten

Ik zo`n ALDI pc gekocht (prima, geen problemen), en heb een vraag over het Sony dvd-brandertje (dw-g121a) dat daar in zit. Ik kan, als ik het type in Google intoets, niets anders vinden over het apparaatje da sites uit polen of rusland of dergelijke landen. Weet iemand iets meer over dit apparaat, liefst is Nederlands of Engels. Ik kom de dw-g120a wel tegen, en deze is dan wit van kleur. Dacht eerst dat daar het verschil in zat, maar de mijne is niet alleen zwart, maar heeft ook light-scribe. Verder weet ik er niets van. Hopelijk jullie wel! Bvd.
Link naar reactie
Ja die had ik natuurlijk al gevonden, en deze info had ik natuurlijk ook bij de pc zitten. Maar waar het mij om gaat, is, dat ik verder geen info kan vinden over het app., ook op de sony sites geen info of firmware etc. Ik weet wel wat hij allemaal kan, maar ik vind het zo vreemd dat er alleen info op het web te vinden is in het pools of russisch. Is het een nieuw model, is het uitsluitend gemaakt voor Aldi etc.
Link naar reactie
  • 5 weken later...
[quote:b448b00cb2="handbalroels"]ja zo heb ik ook dvd-brander in me pc is een dell pc zit ook de 1 of andere in waar ik bijna nix van kan vinden maja das niet anders hij doet wat ie moet gaan doen end as belangrijkste[/quote:b448b00cb2] Geheel of-topic, maar kan de moderator ingrijpen als dergelijke msn-taal in het forum wordt gebezigd? Bij het Corus Trainings Centre is men waarschijnlijk niet blij met de "taalvaardigheid" van deze student...
Link naar reactie
Idd geheel offtopic maar wel een reactie van mij. Ik begrijp dat sommige mensen zich storen aan het geschreven taalgebruik van anderen en soms ook met recht. In dit geval vind ik het niet wereld-schokkend alhoewel het idd niet echt fraai is, een komma,punt of afbreek zou hier en daar wel op zijn plaats zijn om de leesbaarheid te vergroten. Maar het is helaas een teken van de tijd waarin we leven en ik ben voorbij het punt dat ik meen de rest van de wereld te kunnen opvoeden. Gebruikers zullen zelf toch moeten inzien dat indien ze hun posts niet op een correcte wijze verwoorden er geen of hooguit afwijzende reacties op zullen volgen en daarmee gooien ze hun eigen glazen in. Aan de andere kant: niet iedereen is even goed in de nederlandse taal en dat is niet altijd verwijtbaar, ik denk dan aan mensen met dislexie,onze medelanders van buitenlandse afkomst en ga zo maar door. En op de rand beschouwd: " ik nix soms ff ook wel us" alhoewel het bij mij meestal wel beperkt blijft tot 1 afkorting in een zin. Bovendien ben ik zelf niet voldoende getraint in het nederlands om verwijten te maken, de kans bestaat dat ik in mijn verwijt zelf vouten maak :wink: Leven en laten leven zeg ik maar, en als het echt de spuigaten uitloopt is het altijd je goed recht om er een opmerking over te maken mits respectvol. "msn-taal" is in dat opzicht al niet een erg positief hokje waarin je deze gebruiker plaatst, je zou ook zelf kunnen vragen of de ander wat duidelijker kan schrijven met wat meer punten en kommas en wat minder afkortingen zodat de leesbaarheid wordt vergroot...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...