Ga naar inhoud

Logitech X-530 VS Creative GigaWorks PG 500


Aanbevolen berichten

hallo hallo Hoe presteert dit setje: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showPriceChart=true&artno=KVZL47&#ProdDetailInc_priceChart tegenover deze: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=kvzcc1&#tecData ? het prijsverschil is aanzienlijk, dus waar zit dat precies in? groetjes & bedankt
Link naar reactie
Men zegt dat de X-530 het beste setje is voor die prijs. Zelf heb ik deze set ook en kan je em zeker aanbevelen. Het enige nadeel van deze set is dat de speakerkabels niet erg lang zijn. Maar er komt echt een kraakhelder geluid uit en de sub is ook lekker zwaar. Goede prijs/kwaliteit verhouding ;). Design is meestal ook duurder en het verschil in merknaam zegt ook al veel.
Link naar reactie
[quote:27a174b4ff="OConnor"]Zou geweldig zijn! (PS: als je ze keurig hebt weggewerkt ofzo hoeft het natuurlijk niet he!)[/quote:27a174b4ff] Ik kon ze niet helemaal wegwerken, daar waren ze net te kort voor :P. Aangezien sommige kabels achter mn bureau en mn bed zaten heb ik het op gevoel gedaan: Lengte center: +/- 2m Lengte rear: +/- 4 á 5m Als je naar de winkel gaat moet dat als het goed is ook op de doos staan. Ik heb de doos niet meer dus ik weet het niet zeker. ;)
Link naar reactie
Je zegt het verkeerd de x530 is een van de beste sets voor dat geld. De g500 is een van de beste sets in zijn prijsklasse en duurder. Ga je de 2 vergelijken dan is de g500 5x beter. Eerste setje is budget, is leuk voor simpel gebruik. 2e setje is high end. 2e setje heb ik. Die is bij alternate zwaar in de aanbieding. http://tweakers.net/pricewatch/127229 bij de 3e winkel al 80€ duurder. Set 1: 70Watt rms set 2: 310Watt rms hiermee trilt je hele kamer. Kwaliteit is een wereld van verschil Ik heb logitech z5500 gehoord en vind de g500 gelijk net zo goed alleen dan heeft de g500 ook nog eens geen last van plopjes. Creative t6060 5.1 is een leuke tegenhanger van de x530. Ik heb de g500+ xfi kaart. Geluid is in games echt gaaf.
Link naar reactie
bedankt voor je antwoord! ik heb het bekeken en besloten toch - - niet voor de dure set te gaan... Maar die Creative Inspire T6060 is een gaaf setje! http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=KVZCD0&#tecData Welke is beter; de Inspire of de X-530 denken jullie?
Link naar reactie
Ik denk dat dit meer een kwestie wordt van smaak dan van prijs/prestaties. De Inspire T6060 is qua prestaties gelijk aan de X-530. Het totale vermogen verschilt ook maar 2 Watt en de prijs verschilt 14 euro. Als je zeker wilt zijn kan je ff kijken op www.kieskeurig.nl om te weten te komen wat andere mensen ervan vinden. Dan kan je de voordelen/nadelen met elkaar makkelijker vergelijken.
Link naar reactie
bedankt! maar is het geluid uit de Inspire echt vergelijkbaar met dat van de logitech? watt over die tweede lees ik zoveel goede verhalen... 'k heb nu een Medion setje 5.1 van euro 35, en wil niet dat het weer net zo bagger klinkt als nu... iemand toevallig ervaring met de Creative Inspire T6060 ?
Link naar reactie
Over de Inspire kan ik helaas niet zoveel zeggen, daar heb ik zelf niet zoveel ervaringen mee. Van een paar kennissen/vrienden weet ik dat ze een Creative setje hebben, maar welk type zou ik niet weten. Komt wel mooi geluid uit, al vond ik bij een van de kennissen de hoge tonen nogal 'schel' klinken. Maar nogmaals het type weet ik niet, evenals de prijs ervan. Over de x-530 kan ik meedelen dat het geluid alles behalve goedkoop klinkt. Het is niet blokkerig of hol en er zit een lekkere bas in. In de center, front en rear zit een speciale technologisch apparaatje wat de geluiden van de 2 ingebouwde speakertjes op elkaar afstemd, waardoor het geluid heel helder klinkt. Op de doos staat uitgelegd hoe het precies werkt. Als je naar mediamarkt gaat ofzo, waar ik ook mijn X-530 vandaan heb, kan je em misschien beluisteren. Hij stond toen aangesloten op een computer zodat ik kon oordelen over de kwaliteit. Het beviel me erg goed en daarom had ik em toen gelijk meegenomen. ;)
Link naar reactie
nogmaals bedankt. het komt er dus op neer, dat, idnerdaad ;), de Creative en de Logitech in prestatie ongeveer gelijk zijn aan elkaar. ik heb de Creative besteld, omdat ik die een er supermooi uit vind zien. ik zal als ik hem heb (zal nog wel ff duren met Pinksteren etc.) eens posten hoe het klinkt. ook wat betreft de 'schelle' hoge tonen. allemaal bedankt voor de hulp!
Link naar reactie
[quote:ad9cd1a756="OConnor"]ik zal als ik hem heb (zal nog wel ff duren met Pinksteren etc.) eens posten hoe het klinkt. ook wat betreft de 'schelle' hoge tonen.[/quote:ad9cd1a756] Graag, ik zal wel willen weten wat je ervan vind ;). [quote:ad9cd1a756="OConnor"]allemaal bedankt voor de hulp![/quote:ad9cd1a756] Graag gedaan :P.
Link naar reactie
binnen! aangesloten, kabellengte rear: 4 meter, front + center: 2 meter, net genoeg voor mij. [b:a5fce0ef59]uiterlijk[/b:a5fce0ef59] Ziet er gelikt uit allemaal, de sub is best groot, maar mooi afgewerkt. de front speakertjes hebben een tweeter bovenin, erg mooi (foto in sig). de standaardjes kun je er afhalen, er is mogelijkheid om ze op te hangen. de voetjes zijn overigens doorzichtig, prachtig. [b:a5fce0ef59]Muziek[/b:a5fce0ef59] Prachtig! mooi vol, vult de hele kamer, en zuiver, zelfs op stand 8/10. paar minpuntjes: - die afstandbediening heeft draaiknopjes, welke ik steeds de verkeerde kant opdraai (kwestie van wennen) - er is [u:a5fce0ef59]iets teveel bas[/u:a5fce0ef59]. uiteraard is dit geen echt minpunt, maar als je de bas op 8/10 of 10/10 zet, word je weggeblazen, niet normaal zeg! stand 3 is het beste, soms zelfs 2. [b:a5fce0ef59]Games[/b:a5fce0ef59] Ook hier bril-jant! bij ontploffingen trilt alles (realistisch :D) en ook op hogere volumes is het nog 100% zuiver. [b:a5fce0ef59]Conclusie[/b:a5fce0ef59] Ab-so-lu-te aanrader. ziet er fantastisch uit, komt een schitterend geluid uit, en dat allemaal voor een "te verwaarlozen" 73 euro. kopen die hap, als je naar een betaalbaar 5.1 setje op zoek bent dus!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...