Ga naar inhoud

WinTv-PVR-150 geen beeld


Aanbevolen berichten

Mijn systeem; AMD 3200 ,Moederbord MSI K8N Neo4-fi nF4 Ult, grafische kaart XFX 6600GT. Hier in heb een WinTV-PVR-150 geplaatst. Het probleem is dat het WinTV2000 scherm zwart blijft en er ook geen geluid is. Alle Updates heb ik van de Hauppauge site geinstaleerd Bij het eerste maal opstarten van WinTV 2000 scant hij netjes de Kanalen, goed dus, maar geen beeld. Ook de grafische kaart en moederbord heb ik uit eindelijk geupdate, geen resultaat. Heb ook de beta versie van Hauppague geprobeerd. Ook zonder resultaat Met google op forums gezocht maar dit geeft geen uitkomst. Wel op een duitse site gevonden dat de kaart conflicten gaan geven met sommige moederbords wat ook bevestigd zou zijn door Hauppaupage Op WInTV 32 ook geen beeld Bennie
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde moederbord: probeer eens de ACPI-driver van je processor te upgraden (configuratiescherm > systeem > tab: hardware, knop: apparaatbeheer en dan het icoontje van computer: ACPI uniprocessor-pc, stuurprogramma: bijwerken via Windows update. Heb je trouwens de laatste DirectX 9.0C geïnstalleerd met de PAL/NTSC-bugfix ?
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties Ik heb verder gezocht en heb onderstaand advies gevonden. I had the same problem on my first install. I have it working now (sound and picture) Control Panel: 1. Uninstall All things Hauppauge Device Manager: 2. Remove all things Hauppauge MSCONFIG (start > run > msconfig > open) 3. Disable all things Norton (AntiVirus, etc) Internet: 4. Download the cleaner utility - run this to remove all registry entries. Windows Explorer: 5. Delete any remaining WinTV directories from Program Files. 6. RESTART system here. When the system detects the device on reboot, browse to the directory for the Hauppauge drivers you downloaded earlier. Install everything exactly as they describe on their support site. After I did this, everything except the IR worked properly. However, the IR is a seperate issue that appears to be related to my Motherboard chipset. After you do these steps, don't forget to run MSCONFIG again and enable all the AntiVirus software you disabled earlier. Regards, DanL Dit werkte. Ik heb de drivers van de cd niet gebruikt maar die van de downloadpage . Aangezien hier "update" bij aangegeven staat dacht ik dat je dan eerst de oorsprokelijke drivers moest instaleren en dan pas de update kon gebruiken. Bennie PS weet iemand wat ik met het Primary menu moet ? Wat houden die overlay instellingen in?
Link naar reactie
Overlay geeft een betere weergave met minder cpu belasting, is dus aan te bevelen. Allow VMR hoeft niet aan te staan, bij mij geeft het beeldproblemen. Met Allow VMR kan je grafische chipset op je videokaart enige functies (bv de-interlacen)hardware matig verichten, zonder HDTV is dat op dit moment niet noodzakelijk of je moet een erg zwakke cpu hebben dan kan het wel voordeel opleveren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...