Ga naar inhoud

Besturing software


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn vader heeft een Dual-layer Lightscripe brander gekocht, in het boekje staan een aantal systeem eisen. Zijn pc voldoet aan alle eisen, behalve de besturings software. In het boekje van de brander staat Windows 2000/XP, mijn vader draait op Windows ME. Nu heeft hij de helpdesk gebeld, maar die zeggen dat je het boekje moet aanhouden, omdat anders de garantie vervalt, erg oppervlakkig dus. Nu ben ik zelf redelijk handig met computers en ik kan mij niet voorstellen dat er zich hardwarematig een probleem zou kunnen voordoen. Het enige wat ik dan zou kunnen bedenken is dat de software die bij de brander geleverd wordt niet compatible is, dat is Nero 6.0 en daar draait hij nu ook mee. wie van jullie kan mij vertellen of een drive (b.v. DVD brander) besturings software ( Windows 95 t/m XP ) afhankelijk is? vr.gr. Eddie :o
Link naar reactie
Hmm raar verhaal. Vermoedelijk is de software gewoon niet getest op WIndows ME en oudere versies. Ik zou verwachten dat de Lightscribe functionaliteit in de brander software en/of de dvd driver zit. Eerder het eerste dan het laatste. Ik weet het niet, ik heb niet zo'n brander. Heb je de software al geinstalleerd? Heb je de brander al in de computer geplaatst? Gebeurde er toen iets bijzonders?
Link naar reactie
Het mag voor de hardware helemaal niks uitmaken. Dan is dat gewoon ondeugdelijk. Geldt op zich ook voor de software, alleen kan niet worden geëist dat dat werkt. Maar goed, het antwoord ligt wel in de software ... Wanneer de standaard Nero software (met update) niet geschikt is, dan weet je wel al een deel van het antwoord.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...