Ga naar inhoud

DVD stand alone die regio vrij kan gemaakt worden


Aanbevolen berichten

budget +- 50 euro. Waarom? In deze lage klasse maakt 't weinig uit of je nu 35 of 100 euro uitgeeft, denk dat kwaliteit niet erg veel verschilt... Moet wel liefst een 'merk' zijn en moet absoluut regio vrij kunnen gemaakt worden... Iemand een aanrader? Moet alle formats ondersteunen (mp3, divx,...) en ook surround (5.1) moet aansluitbaar zijn.
Link naar reactie
[quote:97ff077e9d="Eddy X"]Kijk eens rond in de Carrefour :wink:[/quote:97ff077e9d] Die zijn er naar mijn weten niet in Nederland, maar in het gezellige België daarintegen... :D Carrefour is zeker een fijne winkel maar niet dicht bij huis denk ik. Als ik bij familie in Spanje ben vind ik het altijd leuk om bij die winkel rond te kijken, ze hebben echt alles!
Link naar reactie
[quote:30c4140096="Eddy X"]Kijk eens rond in de Carrefour :wink:[/quote:30c4140096] Met alle respect maar ik weet best waar ik in België moet zijn om een dvd speler te kopen, maar ik wil er dus eentje die met divx overweg kan, en die ik regiovrij kan maken sowieso want ik heb veel buitenlandse dvd's liggen... (manga etc)
Link naar reactie
[quote:7af40ee3b1="HardwareSchorum"][quote:7af40ee3b1="Eddy X"]Kijk eens rond in de Carrefour :wink:[/quote:7af40ee3b1] Met alle respect maar ik weet best waar ik in België moet zijn om een dvd speler te kopen, maar ik wil er dus eentje die met divx overweg kan, en die ik regiovrij kan maken sowieso want ik heb veel buitenlandse dvd's liggen... (manga etc)[/quote:7af40ee3b1] Hée, mijn antwoord was nochtans goedbedoelt hoor. Carrefour heeft regelmatig DVD-players in aanbieding die zowat alle formaten kunnen lezen, waaronder ook DIVX, [color=red:7af40ee3b1]en ook nog eens regiovrij zijn.[/color:7af40ee3b1]Zelfde verhaal voor Aldi en Lidl.
Link naar reactie
[quote:0bf0b70b68="Eddy X"][quote:0bf0b70b68="HardwareSchorum"][quote:0bf0b70b68="Eddy X"]Kijk eens rond in de Carrefour :wink:[/quote:0bf0b70b68] Met alle respect maar ik weet best waar ik in België moet zijn om een dvd speler te kopen, maar ik wil er dus eentje die met divx overweg kan, en die ik regiovrij kan maken sowieso want ik heb veel buitenlandse dvd's liggen... (manga etc)[/quote:0bf0b70b68] Hée, mijn antwoord was nochtans goedbedoelt hoor. Carrefour heeft regelmatig DVD-players in aanbieding die zowat alle formaten kunnen lezen, waaronder ook DIVX, [color=red:0bf0b70b68]en ook nog eens regiovrij zijn.[/color:0bf0b70b68]Zelfde verhaal voor Aldi en Lidl.[/quote:0bf0b70b68] mijn excuses dan hoor, 't is dat je uit de buurt bent :wink: Staat het regiovrij zijn trouwens steeds vermeldt in bijvoorbeeld Carrefour?
Link naar reactie
[quote:13f3dad426="Rene Z"]Wat houdt "regiovrij" precies in? Ik ben het nu al een paar keer tegengekomen op het forum, maar ik snap niet wat het doet. Waarom willen ze niet dat je in het buitenland gekochte dvd's kijkt?[/quote:13f3dad426] om te 'vermijden' dat Chinese dvd's of dvd's die gewoon elders ter wereld sneller verschijnen in andere werelddelen waar ze nog niet uit zijn, opduiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...