Ga naar inhoud

DVD van DVD recorder leegmaken op PC


Aanbevolen berichten

Hoi allen Is er iemand die weet hoe ik snel de dvd van mijn dvd recorder op de PC kan leeg maken. Als ik de bestanden selecteer en verwijderen doe, dan krijg ik in W-XP de melding dat de bestanden alleen gelezen kunnen worden. Is daar nog een truc op toe te passen. Waarom: Als ik met de DVD recorder bestanden delete, dan kan ik ze niet meer op het gedelete gedeelte beschrijven volgens de handleiding van de recorder. En zo is het dus ook in de praktijk :evil: :evil: Ik kan wel overschrijven, maar uiteindelijk kan ik maar één bestand tegelijk op overschrijven programmeren, dus lopen de DVD's uiteindelijk toch vol. Hopelijk hebben jullie raad. grt, FX
Link naar reactie
Je hebt zonet het nadeel van DVDRW t.o.v. DVDRAM ontdekt. Bij DVDRAM wordt het gewiste gedeelte gewoon vrijgegeven voor gebruik, is eigenlijk identiek dezelfde werkwijze als het beschrijven en wissen van bestanden op een een HD . Wil je de DVDRW terug in zijn geheel ter beschikking hebben, dan dien je deze te formatteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...