Ga naar inhoud

2,5mm oordopjes


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben al een tijdje opzoek naar 2,5mm oordopjes voor m'n mp3 speler. Ik heb daar bij het kopen van mijn mp3speler niet zo opgelet, maar de originele oordopjes zijn nu kapot en nieuwe zijn lastig te vinden. Ik heb een tijdje met een 2,5mm > 3,5mm connector geluisterd maar die stak er zo'n stuk boven uit dat als de mp3speler in m'n broekzat zat hij telkens wel/geen contact maakte. Wat ik nu dus eigenlijk zoek is een headset voor een gsm die 2 oordopjes heeft ipv 1 wat de meeste hebben. Ik heb zelf al gezocht maar heb nog niet erg veel kunnen vinden.. Misschien kunnen jullie wel wat vinden, alvast bedankt :) Jur
Link naar reactie
[quote:847b137c3e="jur!"]Kwa kwaliteit stel ik niet zulke hoge eisen, ik denk dat die samsung oordopjes wel goed genoeg zijn. Maar ik heb niet echt het idee dat ze gaan passen op een 2,5mm jack aansluiting of zie ik dat verkeerd op dat plaatje wat er bij staat..[/quote:847b137c3e]Inderdaad, je hebt gelijk. Sorry :oops:
Link naar reactie
[quote:68fd0d727b="jur!"]Kwa kwaliteit stel ik niet zulke hoge eisen, ik denk dat die samsung oordopjes wel goed genoeg zijn. Maar ik heb niet echt het idee dat ze gaan passen op een 2,5mm jack aansluiting of zie ik dat verkeerd op dat plaatje wat er bij staat..[/quote:68fd0d727b] Nee dat gaat never nooit niet passen. Samsung heeft een afwijkende aansluiting. Ik heb bij m'n ipaq wel 2,5mm oordopjes. Geen idee of die dingen ook los te koop zijn eigenlijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...