Ga naar inhoud

rechterkanaal weg!?


Aanbevolen berichten

Ik heb een vervelend probleem. Meestal werkt mijn rechterkanaal niet goed. Ik denk dat het geen hardware probleem is maar software. Ik heb de drivers wel eens opnieuw geinstalleerd maar zonder succes. INFO: Besturingssysteem: win2000 PRO + sp4 mobo: P2B-N Processor: PII 400mhz (geklokt naar 448mhz) geheugen: 130mb Videokaart (onboard): 8mb Geluidskaart (onboard): UITGESCHAKELD MET JUMPER! Geluidskaart (PCI): sound blaster AWE 16
Link naar reactie
Nou ja, ik stond er zelf een beetje van te kijken want ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Wel natuurlijk dat het hele geluid niet werkt maar 1 kanaal manco was voor mij ook nieuw. Ik heb toch echt eerst een 1/2 uurtje op mijn kop achter mijn pc gelegen omdat ik er stellig van overtuigt was dat het hardware moest zijn, stekkertje stuk ofzo. Zo leer je weer wat... :lol:
Link naar reactie
Nou, ik heb ook een windowsupdate gedaan.. Ik ga directx opnieuw installeren. Ik denk dat het geen hardware probleem is want hij doet het soms wel en soms niet. De driver word ook maar half geinstalleert want hij installeert de mixer niet, die heb ik zelf erin gezet. Als ik de pc opstart laat hij de mixer ook niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...