Ga naar inhoud

beveiliging avi (xvid) file


Aanbevolen berichten

Ik dacht ook dat er geen beveiligde xvid bestanden waren, maar het gekke is dat andere xvid bestanden het prima doen. Mijn computer is echt helemaal schoon. Het meest waarschijnlijke is, dat het bestand corrupt is. In ieder geval dank voor jullie reakties. O ja, als ik het bestand op een CD brandt (met Nero) laat het zich afspelen op een stand alone divx speler; echter het beeld is zwaar vervormd. In G-spot zie ik niets ernstigs (de goede codecs zijn aanwezig. Groet Arie
Link naar reactie
Om dan maar ff het hoge woord op tafel te gooien: is het soms een film die op dit moment in premiere in de bioscopen draait, of gaat draaien, of onlangs is gaan draaien? Bv scary movie4? Soms opgepikt op het torrent netwerk? Ja? De file is een bogus, opzettelijk verkracht zodat pc's crashen. Mijn (en bijna iedereens) vermoeden is een logische gevolg trekking; het zijn de film maatschapijen die die files in omloop brengen. Een andere mogelijkheid is dat de film maatschapijen toch een mogelijkheid hebben weten te vinden om corrupte delen te injecteren in een bestaande goede torrent.
Link naar reactie
KaZaa-achtige netwerken kennen niet de controle op de aangeboden torrent-linkjes als bij websites en (besloten) forums met enige vorm van beheer. Check de Gigantic BitTorrent site list op het Slyck forum voor een aantal sites (en Newnova.org, de wedergeboorte van Suprnova.org natuurlijk :wink: ): http://www.slyck.com/forums/viewtopic.php?t=8690
Link naar reactie
Tja, de oplossing is vrij eenvoudig; als er een torrent wordt aangeboden die , "te mooi is om waar te zijn" dan kun je er dus wel van uit gaan dat het idd niet waar is. Gewoon gedult hebben en na een paar weekjes het weer es proberen als het aanbod gestegen is, de neppers worden dan vanzelf wel naar de achtergrond gedrukt. Een andere mogelijkheid; bij +/- 25% dl is het al mogelijk om naar de film te kijekn, je klikt "finish allocation" , wacht totdat de hele file is opgevuld, stop de torrent en open de avi in Virtualdub. Je zou dan iig iets van video moeten zien, het zal wel schokkerig zijn met veel missende stukken maar het moet wel te herkennen zijn als video. Andere optie is de avi via virtualdubs hexeditter bekijken, je zulkt dan iig iets van een header en "vids" informatie moeten vinden in de eerste hex adressen, zo niet dan is het een nepper. Hoe een avi in een hexeditter er uit hoort te zien kun je zelf bekijken met een goede avi. Bij dvd's kun je alleen 1 vob downloaden en die bekijken.
Link naar reactie
Nog even een antwoord aan Fridge-RaideR: het vervelende is, dat als ik de map open waarin de film zit, de computer al crasht! Dus voordat ik de film geopend heb! Ook laat de film zich niet openen in virtuel dub (virtuel dub bevriest gelijk) Maaarrrrr het moet toch mogelijk zijn om hier een oplossing voor te vinden? Misschien iets voor de oude rotten onder jullie? Anders maar naar de videotheek. Groetjes Arie en nogmaals bedankt.
Link naar reactie
De windows crash bij het openen van de map komt omdat er waarschijnlijk in de map maar 1 bestand zit en dit bestand automatisch bij het openen van de map geselecteerd wordt. De media/avi previewer van winxp komt dan in en gaat de file lezen om de bestandseigenschappen te achterhalen en crasht dan dus. Doe dit maar eens: Maak een text file met [code:1:6d12d55fca]REGSVR32 /U SHMEDIA.DLL[/code:1:6d12d55fca] hernoem de file naar shmediaoff.bat Maak nog een text file met [code:1:6d12d55fca]REGSVR32 SHMEDIA.DLL[/code:1:6d12d55fca] hernoem de file naar shmediaon.bat Of dl [url=http://home.hccnet.nl/r.vanwilligen/Aps/shmediaoff.bat]hier[/url] en [url=http://home.hccnet.nl/r.vanwilligen/Aps/shmediaon.bat]hier[/url] Met de 1 zet je de avi preview van winxp aan en met de andere zet je hem uit. Als ie uit staat kan windows dan ook echter geen gegevens van het bestand geven, dus rechtermuis/eigenschappen/samenvatting werkt dan niet meer. Er zijn overigens nog wel meer oplossingen voor dit probleem zoals de InProcServer32 uit zetten of de avi file property handler uit schakelen, alle hebben zo voor en nadelen. Ik vind de bat files het handigst omdat je ze op je bureaublad kunt zetten en dan de preview dus zo aan/uit kunt zetten. Overigens: ik heb op een dergelijke file ook al eens een avond lang mijn tanden stuk gebeten en daarna gewoon lekker weggegooid en tegen de eigenaar verteld dat ie hem maar gewoon weer lekker opnieuw moest dl maar dan van een betrouwbare bron..... Of: wordt lid van een club en vergeet suppprnova/bittttenova/ etc...
Link naar reactie
[quote:cd14b71b1b="rwilligen"]Tja, de oplossing is vrij eenvoudig; als er een torrent wordt aangeboden die , "te mooi is om waar te zijn" dan kun je er dus wel van uit gaan dat het idd niet waar is.[/quote:cd14b71b1b]Ik check gewoon op www.vcdquality.com hoe de kwaliteit van een bepaalde aangeboden film is. Wat betreft Firewall: de [url=http://img280.imageshack.us/img280/9691/id588105oz.jpg]screenshot[/url] van de telesync versie ziet er vrij belabberd uit. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...