Ga naar inhoud

Software voor CD burning


Aanbevolen berichten

Is niet helemaal waar, dat van Nero. Ook al zet je het vinkje aan (geen pauze tussen de tracks) dan nog hoor je een korte pauze tussen de nummers wat vooral hoorbaar is bij live CD's met applaus. Erg irritant. Schijnt bij het M3 formaat te horen. Zelf heb ik wel eens de hele boel achter elkaar geplakt en overal de pauzes tussenuit geknipt, daarna de indexen toegevoegd en daarna gebrand. Veel werk maar het werkt wel. Als er een programmaatje bestaat dat die pauzes er 100% tussenuit laat (bij het branden van MP3's) hou ik me aanbevolen.
Link naar reactie
mmm, ik heb meerdere audio cd's van mijn mp3's/wma's gebrand, maar heb geen gaten tussen de nummers (ook niet bij live cd's die uit meerdere mp3's bestonden). Plaats alle mp3's die je wilt branden in het selectievenster, selecteer vervolgens alle tracks, ga naar properties en zet de tussenpauze op 0 seconden (is standaard 2 seconden), zorg dat DAO (Disc At Once) aanstaat en branden maar. Je krijgt wel nog eerst de melding dat de eerste track een "aanloop" moet hebben van 2-3 seconden, maar die wordt vervolgens automatisch aangepast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...