anoniem Geplaatst: 16 april 2006 Delen Geplaatst: 16 april 2006 Ik heb ook de Z-5500 gekocht, en heb af en toe last van plopjes... Zie ook [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=153779]hier[/url] en [url=http://tweakers.net/nieuws/41881/Logitech-onderkent-probleem-Z-5500-en-biedt-oplossing-aan.html]hier[/url] Nu mijn vraag: Ik woon in België, en heb de set gekocht in nederland bij alternate. Wat kan ik doen om mijn set om te ruilen? Moet ik zelf de verzendkosten naar Nederland betalen (dan begin ik er liever niet aan met een set van 20 kg ofzo :-? ) Geven ze zomaar iedereen een nieuwe set of zijn er voorwaarden? Krijg ik dan nieuwe garantie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 als jij aan de hand van je bon kan laten zien dat je hem in een bepaalde datum hebt gekocht dan kan je hem gewoon opsturen. Je krijgt dan een nieuwe teruggestuurd die geen last heeft van het plopjesgeluid. Ik zou het dus wel doen in overleg met alternate, gewoon even bellen met ze en vragen wat je moet doen waarschijnlijk nemen zij de verzendkostenw el op zich. die declareren ze dan weer bij logitech, succes ermee roel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 [quote:9061ea1344]Momenteel bied Logitech twee mogelijke oplossingen: 1 - Een vergoeding van de aankoopprijs op basis van een geldig aankoopbewijs. 2 - Omruilen - Binnen ongeveer 6 weken komt er een Z-5500 op de markt die genoemde problemen niet meer heeft. Je kunt hierop wachten zodat over 6 weken een nieuwe speakerset door DHL bezorgt word. Welke keuze je ook maakt, de oude speakerset word in alle gevallen (gratis!) door DHL NL opgehaald. Mocht je kiezen voor een omruiling dan word de volledige speakerset omgeruild en dus niet alleen de POD of subwoofer. Het is aan jezelf om te bepalen of je de satalieten ook omruild. Tussen 13 - 15 april zal er, door Logitech mensen van de ABU (Audio Business Unit), een bezoek gebracht worden aan Nederland. Tijdens dit bezoek gaat Logitech een aantal klanten bezoeken die problemen hebben met hun Logitech speakers - dus niet enkel voor de Z-5500 serie -. Op deze manier wil Logitech het vertrouwen van de klant terug winnen en de problemen beter in kaart brengen.[/quote:9061ea1344] Dat komt van [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1124733/0]hier[/url] Ik zal gewoon bellen naar logitech, en melding maken van de problemen. Ook voor Belgie zal er een oplossing zijn. Vraag het even aan tm030614. In het topic in de link die ik je gaf. Ik zelf heb de zelfde set, zelfde probleem, en naar logitech gebeld. Ik heb gekozen voor de nieuwe set. Omdat deze set me verder prima bevalt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 @ handbalroels: Niet via alternate, maar rechtstreeks via logitech doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 Idd rechtstreeks via logitech proberen. De punten die Martijn quote zijn duidelijk op Nederland gericht, maar ook voor België moet er wel wat geregeld zijn lijkt me. Iig kost het verzenden (Nederlandse post) hier voor zon setje 13,60. Het setje in doos weegt nl 27 KG. Maar dat is veel minder dan het setje zelf waard is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2006 Hij heeft al gereageerd op tweakers (leuk dat die dat even meld), en een oplossing is er ook voor Belgie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen